Pages

Tuesday, March 5, 2013

Gazeta Tema: STUDIMI/ Të bësh seks të ndihmon të bëhesh më inteligjent

Gazeta Tema
Gazete e perditshme shqiptare
STUDIMI/ Të bësh seks të ndihmon të bëhesh më inteligjent
Mar 5th 2013, 18:55

sexTë bësh seks në mënyrë të rregullt ju ndihmon që të bëheni më inteligjent.

Kështu të paktën thuhet në një studim të ri.

Testet e kryera tek njerëzit që kanë rënë së fundmi në dashuri dhe bëjnë seks më shpesh, tregojnë se truri i tyre është më i fuqishëm dhe qelizat e nervave rriten më shumë.

Më përpara dihej se seksi ndikonte që të reduktohej stresi.

Meqë ra fjala, Madonna, që nuk e mban kurrë sekret faktin se bën shumë seks, ka një koeificent inteligjence prej 140 pikësh, thuajse si një gjeni.

Një fakt i tillë është konfirmuar edhe në eksperimentet që janë bërë me minjtë.

Për më tepër, seksi mbron qelizat e trurit tuaj nga mpakja.

Seksi përmirëson edhe nivelin e oksigjenit në tru.

Tek femrat, hormonet që çlirohen gjatë seksit, ndihmojnë në përmirësimin e përqendrimit dhe reagimit.

Po ashtu në studim u zbulua se ata që përdorin lodrat e seksit janë dy herë më të kënaqur me jetën seksuale në krahasim me ata që nuk përdorin lodra seksi.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment