Pages

Friday, March 1, 2013

Gazeta SHQIP: BB6, Elena për Xhimin: Kam frikë t’i rri afër

Gazeta SHQIP
...e përditshme e pavarur
BB6, Elena për Xhimin: Kam frikë t'i rri afër
Mar 1st 2013, 18:21

elena-nini-Marslini ndodhet në dhomën e gjumit duke sistemuar rrobat e tij, ndërsa aty ndodhet edhe Elena. Ai fillon që t'i flasë me nënkuptime dhe Elena fillon që të tregojë për bisedën e radhës që pati me Xhimin.

"E di ti që ne vdesim për çik thashetheme", thotë Marselini dhe Elena nis rrëfimin e saj duke thënë: "me atë aq ishte, mbaroi, unë kam frikë t'i rri afër". "Pse vure re që po mundohej që të manipulonte, të bënte për vete, po mundohej të afronte?" e pyet Marselini Elenën dhe ajo i përgjigjet: "po kur ta thotë njeriu si nga Kina…"

Marselini vazhdon me këshillat e tij duke i thënë Elenës që t'i qëndrojë pak më shumë lojës dhe t'i afrohet edhe ajo Xhimit. Të dy vazhdojnë të thurin plane se si të sillen me banorët e tjerë, për t'i vënë në lojë dhe për të kuptuar më shumë rreth strategjive të tyre. Më pas aty vjen Jonilda dhe biseda e tyre ndërpritet.

1 mars 2013 (gazeta-Shqip.com)

BB6, Elena për Xhimin: Kam frikë t'i rri afër burimi: Gazeta S H Q I P Gazeta SHQIP Abonohuni me Email

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment