Pages

Saturday, February 16, 2013

Shqipëria - Bota Sot: Tirana do të festojë nesër Pavarësinë e Kosovës

Shqipëria - Bota Sot
Bota Sot e perditshmja kosovare edhe online
Tirana do të festojë nesër Pavarësinë e Kosovës
Feb 16th 2013, 16:56

Bashkia e Tiranës do të organizojë ditën e nesërme, duke nisur nga ora 11.00 deri në orën 20.00 aktivitete kulturore përgjatë rrugës "Murat Toptani". Këngëtarët më të mirë, grupet më të suksesshme do të performojnë nesër, në 5 vjetorin e Pavarësisë së Kosovës. Të gjithë qytetarët e Tiranës që duan të festojnë nesër Pavarësinë e Kosovës do të kenë mundësi të shijojnë muzikën më të mirë të vendit dhe të huaj. Drejtori i Drejtorisë së Artit dhe Kulturës në Bashkinë e Tiranës, z. Arben Skënderi ka bërë të ditur sot axhendën e aktiviteteve dhe artistët pjesëmarrës."Pesë vjet më parë kombi shqiptar festonte Pavarësinë e Kosovës dhe ja, pesë vjet më...

Media files:
medium_pavaresia-tirana1361033959.jpg (image/jpeg)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment