Pages

Monday, February 11, 2013

Lajmi i Fundit | lajme shqip | Lajmifundit: Anceloti: Iki nga PSG nëse s`më vlerësojnë

Lajmi i Fundit | lajme shqip | Lajmifundit
Lajme, Lajmifundit, Lajmi i fundit, lajme shqip, shqiplajme
Anceloti: Iki nga PSG nëse s`më vlerësojnë
Feb 11th 2013, 14:22

ancelotiParis Saint – Germain konsolidon kryesimin në Ligue 1, me 6 pikë diferencë ndaj Lionit dhe luan shanset e saj dhe në kompeticionin më të rëndësishëm të futbollit për klube, ku përballet në 1/8 e Champions League me Valenciaian. Pavarësisht gjithë këtyre e ardhmja e Carlo Ancelottit mbetet në dyshim, kjo pasi mbi të peshon hija e Jose Mourinho-s.
"Kontrata ime skadon në 30 Qershor. Në të ka një opsion rinovimi automatik për vitin e ardhshëm nëse PSG arrin në një nga tre vendet e para në kampionat dhe kualifikohet për në Champions. Unë dëshiroj të qëndroj, por e di se në fund të sezonit klubi do të vendosë nëse është I kënaur me punën time. Dhe nëse nuk është I kënaqur…"
Zërat spekulativë mbi stolin e parisienëve nuk shuhen, përkundrazi. Si pasuses të mundshëm të Ancelotit vec Mourinhos që me shumë mundësi do të lërë Madridin në fund të sezonit, përflitet edhe Arsen Venger. Pavarësisht këtyre trajneri Italian nuk duket I shqetësuar.
"Cështja është e thjeshtë. Në fund të sezonit do të bëjmë një bilanc dhe të shohim. Nuk ka zgjidhje tjeter. Unë jam I lumtur këtu por nëse shoqëria ka ide të tjera, nuk kam asnjë problem të ndryshoj ambient"
Me pasiguritë që ofron e ardhmja, suksesi në përballjen e dysfishtë të Champions League me Valencian merr formën e një obligimi për trajnerin e PSG.ssport

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment