Pages

Monday, February 11, 2013

Lajmi i Fundit | lajme shqip | Lajmifundit: Allegri s`merr vesh nga futbolli? Berlusconi: Ishte shaka

Lajmi i Fundit | lajme shqip | Lajmifundit
Lajme, Lajmifundit, Lajmi i fundit, lajme shqip, shqiplajme
Allegri s`merr vesh nga futbolli? Berlusconi: Ishte shaka
Feb 11th 2013, 14:26

berluskoni_milanPresidenti i Milan. Silvio Berluskoni ka sqaruar deklaratat e bëra prej tij për Masimiliano Allegrin, të cilin e pati akuzuar që nuk mer vesh nga futbolli.
Sipas kavalierit, fjalët e tilla ishin thjesht një batutë. Historia nisi gjatë turneut elektoral, ku Berlusconi u pyet edhe për mënyrën se si Milani duhet të përballet me Barcelonën. Presidenti 76 vjecar dha mendimin se ndaj katalanasve duhet të luash me tre sulmues në mënyrë që të mos i japësh mundësinë të dalë nga zona e vet.
Më pas pytja llogike ishte nëse këtë këshillë ia kishte dhënë trajnerit Allegri dhe përgjigja ishte e shpejtë dhe me dialekt, duke theksuar se Allegri nuk kupton asgjë. Vetë trajneri ka evituar replikën, por për të sqaruar gjithcka mendon vetë Berlusconi.
Pas transmetimeve në media, Silvio Berlusconi tha:
"Nuk është e vërtetë, unë po bëja shaka me njërin që ishte afër meje, i cili më thonte shumë emra në dialektin venet. Më pas përmendi emrin e Allegrit dhe unë vazhdova me të njëjtën përgjigje si më parë. Më pas dihet historia, kur në mes janë gazetat".

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment