Pages

Saturday, February 23, 2013

Lajmi i Fundit | lajme shqip | Lajmifundit: Hakan Shukur trondit Turqinë: Jam shqiptar, s`jam turk

Lajmi i Fundit | lajme shqip | Lajmifundit
Lajme, Lajmifundit, Lajmi i fundit, lajme shqip, shqiplajme
Hakan Shukur trondit Turqinë: Jam shqiptar, s`jam turk
Feb 23rd 2013, 18:15

hakan_shukurIsh futbollisti i kombëtares turke Hakan Shukur, tani deputet në parlamentin turk duke iu përgjigjur një pyetjeje për çështjen kurde në Turqi  ka thënë “Unë jam shqiptar, nuk jam turk, nëse shikoni nga ky prizëm atëherë edhe këndvështrimi i im është më ndryshe. Unë jam ushqyer nga kjo tokë”, transmeton Enson Haber.
Ish futbollisti Shukur, përmendi edhe sfidat e të kaluarës kur diferencimet në bazë të gjuhës, besimit, vendit të origjinës ishin shumë të theksuara, kur çdokush ishte në kërkim të drejtave të veta.
Shukur u shpreh se sot si shtet, Turqia, i kushton rëndësi këtyre çështjeve. Këto deklarata, Hakan Shukur, i bëri në një debat që kishte në universitetin Mehmet AKif Ersoy me studentet në qytetin Burdur të Turqisë.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment