Pages

Tuesday, February 26, 2013

Lajmi i Fundit | lajme shqip | Lajmifundit: Imogen Thomas fotografi me vajzën

Lajmi i Fundit | lajme shqip | Lajmifundit
Lajme, Lajmifundit, Lajmi i fundit, lajme shqip, shqiplajme
Imogen Thomas fotografi me vajzën
Feb 26th 2013, 17:42

imogen thomasImogen Thomas thotë se i pëlqen më së shumti roli i saj i fundit si nënë. Modelja e famshme në Britaninë e Madhe ka pozuar sëbashku me vajzën Ariana Siena të cilën e solli në jetë vetëm dy javë më parë. Imogen thotë se mëmësia është ndjenja më e bukur. 30 vjeçarja i tha revistës "New!" se "po e shijoj shumë këtë ndjenjë të mirë. Më herët kur të tjera mikesha më thonin nuk e besoja plotësisht këtë ndjesi".

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment