Pages

Friday, February 22, 2013

Lajmi i Fundit | lajme shqip | Lajmifundit: Uejn Runi: Messi, futbollisti më i mirë që ka ekzistuar, Ronaldo, i pafat

Lajmi i Fundit | lajme shqip | Lajmifundit
Lajme, Lajmifundit, Lajmi i fundit, lajme shqip, shqiplajme
Uejn Runi: Messi, futbollisti më i mirë që ka ekzistuar, Ronaldo, i pafat
Feb 22nd 2013, 18:12

rooneySulmuesi i Mançester United, Uejn Runi, ka deklaruar se e vlerëson Lionel Mesin si më të mirin në botë, ndersa për ish-bashkëlojtarin e tij, Kristiano Ronaldo, ka thënë se është i pafat që luan në të njëjtën kohë me argjentinasin.
"Ata janë dy lojtarë të ndryshëm, por unë mendoj se Mesi është i pabesueshëm, më i miri ndonjëherë, kështu që do të duhet të them Mesin…Por Ronaldo ka qenë pak i pa fat, sepse në çdo kohë tjetër të kishte luajtur do t'i fitonte të gjitha çmimet që ka Mesi. Sidoqoftë, ata janë dy nga lojtarët më të mirë të të gjitha kohërave", ka thënë Runi.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment