Pages

Friday, February 22, 2013

Kosova - Bota Sot: Zgjedhjet e kaluara ishin tregues të matrapazllëqeve dhe hajnive

Kosova - Bota Sot
Bota Sot e perditshmja kosovare edhe online
Zgjedhjet e kaluara ishin tregues të matrapazllëqeve dhe hajnive
Feb 22nd 2013, 17:08

Jam pensionuar pa votuar kurrë në jetë! Megjithatë, kam përcjellur votimet në tri shtete, ku kam jetuar, barabarësish nga pak më shumë se dy dekada: në Jugosllavi, Shqipëri, Gjermani. Gjithashtu, kam përcjellur edhe mënyrën e organizimit të votimeve në Evropë. Dhe, praktikën e votimit me një zonë zgjedhore e mësova, së fundi, në Kosovë. Dhe, votimi me një zonë është një hiç. Është interesant, pothuajse, i gjithë spektri i partive politike në Kosovë dakordohen për një zonë zgjedhore, sepse me këtë lloj votimi, kryesitë partiake sigurohen me ulëse deputeti. Veç kësaj bëhet pazari moral, më saktë, imoral, duke zgjedhur servilët dhe nepotikët e t...

Media files:
medium_kryesore1361553727.jpg (image/jpeg)
You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment