Pages

Sunday, February 24, 2013

Gazeta SHQIP: Madona nuk njeh konkurrencë, mbetet këngëtarja më e paguar

Gazeta SHQIP
...e përditshme e pavarur
Madona nuk njeh konkurrencë, mbetet këngëtarja më e paguar
Feb 24th 2013, 20:14

madona me e paguaraMbretëresha e muzikës pop, pavarësisht moshës dhe konkurrencës së egër në tregun muzikor mbetet këngëtarja më e paguar në botë.

'Billboard Magazine' ka publikuar një listë me 40 këngëtarët që kanë pasur përfitime më të mëdha monetare gjatë 12 muajve të këtij viti ("Music's Top 40 Money Makers 2013″,) dhe në majë të kësaj liste me 26, 2 mln euro fitime, qëndron pikërisht këngëtarja e madhe Madona, përpara Bruce Sprinsteen dhe Roger Waters.

Britanikja Adele renditet në vendin e 11-të me 18, 3 mln euro, ndërsa një nga grupet më të pëlqyera nga të rinjtë dhe adoleshentët, 'One Direction' klasifikohen në vendin e 30 me 10, 5 mln euro fitime.

24 shkurt 2013 (gazeta-Shqip.com)

 

Madona nuk njeh konkurrencë, mbetet këngëtarja më e paguar burimi: Gazeta S H Q I P Gazeta SHQIP Abonohuni me Email

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment