Pages

Monday, February 25, 2013

Gazeta SHQIP: Jennifer Lawrence, Oscar si aktorja më e mirë, pengohet në shkallë

Gazeta SHQIP
...e përditshme e pavarur
Jennifer Lawrence, Oscar si aktorja më e mirë, pengohet në shkallë
Feb 25th 2013, 17:29

jeniffre

Të fitosh një Oscar si aktorja më e mirë është me siguri një nga momentet më të bukura të karrierës së një ylli të kinemasë, por Jennifer Lawrence e prishi paksa këtë moment kur u pengua tek shkallët ndërsa po ngjitej në skenë për të marrë çmimin.

jeniffer
22 vjeçarja, e cila u vu disi në siklet pas këtij momenti që shprehte më së miri emocionet e mëdha që përjetonte, për një moment mbuloi fytyrën me duar dhe më pas u ngjit në skenë për të marrë çmimin e saj, e ndihmuar nga bashkëaktorët Bradley Cooper dhe Hugh Jackman.

jeniffer 1

Të pranishmit u ngritën në këmbë për ta duartrokitur dhe 22-vjeçarja tha: "Faleminderit shumë! Ju u ngritët në këmbë sepse unë u rrëzova dhe ju vjen keq për mua. Ishte e sikletshme.

jeniffer 2

Lawrence është aktorja e dytë më e re në moshë që merr çmimin prestigjioz.

jeniffer 3
25 shkurt 2013 (gazeta-Shqip.com)

Jennifer Lawrence, Oscar si aktorja më e mirë, pengohet në shkallë burimi: Gazeta S H Q I P Gazeta SHQIP Abonohuni me Email

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment