Pages

Monday, February 25, 2013

Gazeta SHQIP: Daniel Day Lewis hyn në histori, tre Oscar si aktori më i mirë

Gazeta SHQIP
...e përditshme e pavarur
Daniel Day Lewis hyn në histori, tre Oscar si aktori më i mirë
Feb 25th 2013, 17:08

lincoln-lewisDaniel Day-Lewis hyri në historinë e kinematografisë të dielën në mbrëmje, duke u bërë aktori i parë i cili ka fituar tre çmime Oscar si aktori më i mirë protagonist.

Aktori britanik rrëmbeu çmimin e aktorit më të mirë për interpretimin e tij në filmin 'Lincoln' me regji të Steven Spielberg.
Në fjalimin e tij pas marrjes së çmimit, 55 vjeçari Daniel Day-Lewis tha: "Nuk e di se si ndodhi e gjithë kjo. Di vetëm se kam pasur shumë fat në jetë".

Aktori e kishte marrë të njëjtin çmim më herët në vitin 1990 dhe 2007, dhe me çmimin e fundit lë pas legjenda të kinematografisë si Jack Nicholson, Marlon Brando, Dustin Hoffman dhe Tom Hanks, të cilët kanë nga dy çmime Oscar në karrierën e tyre si aktori më i mirë protagonist.

danie lewis

daniel lewis 3

daniel lewis 1
25 shkurt 2013 (gazeta-Shqip.com)

 

Daniel Day Lewis hyn në histori, tre Oscar si aktori më i mirë burimi: Gazeta S H Q I P Gazeta SHQIP Abonohuni me Email

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment