Pages

Saturday, February 16, 2013

Gazeta SHQIP: Beyoncé e Jay-Z çifti më “hot” i 2013

Gazeta SHQIP
...e përditshme e pavarur
Beyoncé e Jay-Z çifti më "hot" i 2013
Feb 16th 2013, 16:27

beyonce-jay-z-new-babyPër të tretin vit radhazi Beyoncé e Jay-Z janë kurorëzuar si “çifti më hot” i vitit. Sipas portalit zimbio.com. çifti i këngëtarëve ka arritur të fitojë mbi Brad Pitt e Angelina Jolie e Victoria e David Beckham, duke u vlerësuar si më të mirët nga lexuesit. Më poshtë është klasifikimi i plotë:

1. Beyoncé e Jay Z

2. Brad Pitt e Angelina Jolie

3. Victoria e David Beckham

4. Tom Brady e Gisele Bundchen

5. William e Kate

6. Channing Tatum e Jenna Dewan-Tatum

7. Ben Affleck e Jennifer Garner

8. Shakira e Gerard Pique

9. Jessica Biel e Justin Timberlake

10. Keith Urban e Nicole Kidman

11. Cristiano Ronaldo e Irina Shayk

12. Enrique Iglesias e Anna Kournikova.

13. Megan Fox e Brian Austin Green

14. Kristen Stewart e Robert Pattinson

15. Fergie e Josh Duhamel

 

16 shkurt 2013 (gazeta-Shqip.com)

Beyoncé e Jay-Z çifti më "hot" i 2013 burimi: Gazeta S H Q I P Gazeta SHQIP Abonohuni me Email

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 comments:

Post a Comment